Keblinger

Keblinger

Salam di subuh kala...

| Sunday 27 February 2011
As-salam..alhamdulillah...jam menunjukkan tepat pukul 6 pg...saya selamat sampai di kuala lumpur...sepanjang perjalanan dari kuala trg k kl saya tdo jew yew..penat sangat agaknyer...hoho..4sure...ipod jadi peneman saya dlm bus...tp dengar satu lagu saya dah terkulai..adess..hmm..tatao nk buat aper kt umah ni...semua terbongkang...pg ni kul 10 ada kelas..paling penting hari ni kelas satu hari yew...hahaha..sabor jew lah...

Sampai saya kat sini benda yg bermain kt hotak ni nk jmpa kwn2 yg dah mcm adik beradik lain bapak lain jgk la mak nya..ahakzz..akim mimi oyun azim idhi daus arepa..pekabo la dorang yew...cess...baru 4 hari tggl..mengader ngader.. But they alwayz make my day..tq besties...haa...x lupa jgk..kak nor ayam penyet...mmg terbaik la wei ayam penyet akak ni..superb dilisyes..hahah..saper yg nk rasa jom la datng sentul jalan dato' senu...ok..??hmm..ok x ok..gua chow dulu...wassalam...

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 iamzeezoe.blogspot.com