Keblinger

Keblinger

Sekadar Permulaan....

| Monday 28 February 2011

As-Salam...bertemu lg guys..ok...aku kat sini baru jew balek dari kolej..petang ni ada kelas PHOTOGRAPHY...tp lect x masok...xper la..mybe dia ader keje yg tak dapat di elakkan..so..balek.ape lagi mengadap laptop..edit2 gambr yg rasa perlu di editkan...

Ok lah..seperti yg dijanji kan..gwe nk haplod pikcer2 time gwe shoot baru ni..shoot MV gwe..hope kali ni dpt hasil yg memuaskan even peralatan x sebesar mana..yg penting KERJASAMA dan KOMITED pd kerja..:)
Yang sebenarnya..photografer hanya menggunakan NIKON D7000 full HD..wah..firstly aku teruja tgk dia nyer gmbr D7000 ni..terbaik...(suatu hari nnti nk jgk)..hehe..

Satu hari shooting penat tp best la..pengalaman baru...dan ini hanya lah PERMULAAN tuk aku sebagai anak seni..yang baru nk berjinak2..hope dpt diterima..insyaAllah..kerana semuanya aku lakukan atas usaha aku sendiri..mencari permulaan ini untuk bertapak bukannya mudah dan bukannya senang..cekal tabah dan ikhlas kunci segalanya..seterusnya..serah pada Takdir...kerana di Atas lah yg memberi segalanya..kita hanya merancang.. :)

Disini aku bagi detail2 time shoot baru baru ni..
Terima kasih bebanyak pada yg terlibat menjayakan semua ni...jasa anda amat di hargai :)

Director : Fazrien Photography
Official Photographer : Fazrien Photography
Crew : Irwan Mono & Joe
MUA & Hairdo : Zeezoe
Wardrobe : Talent Collection
Talent : Baby Tyra Razali, Irwan Mono ( thnx dear)

......ops..lupa nak bgtau..aku ada bakat jgk nk mekap org..selama bertahun dok pakai mekap digital kt photoshop..nah aku cuba nasib mekap real punya orang..hehe...dan gambar2 aku upload ni adalah hasilnya..dan itu semua bnyak la aku belajar dari rakan2 jgk..tp mmg aku buta jgk tuk nk dapatkan barang2 mekap..sebb aku tak pakai..haha..papepon alhamdulillah..itu semua atas USAHA aku sendiri.. :)


0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 iamzeezoe.blogspot.com