Keblinger

Keblinger

EMPAT hari

| Sunday 27 February 2011
hmmm...setelah empat hari di kampung halaman tercinta...byk pahit getir manis semanis kurma aku berada di kampung kali ni..firstly aku tersangat la bizi..nak lepak2 ngan family mmg tak la...but khamis aku luangkan sikit masa aku bersama anak buah aku yg paling aku sayang...AISYAH BATRISYA..shes so adorable...


sweet Batrisyia
ok..mmg aku x puas nk bermain2 dengan dia..even penat..aku suka dengan keletah dia ni..aku paling suka dia panggil aku "pokcik" hahaha...skunk dia da ada adik...ty dia..nama adik aper???"aliya tarina" katanya..haha...bukan la..nama adik eisya "Aliya Qairina"..hu3..baru jew habes pantang.. :)

dalam nk main2 ngan batrisyia 2..aku plak bz ngan nk wat vclip aku "MERINTIH HARI"..kali ni aku betol2 letak scene berlakon aku..tp xd la aku ni pandai sangat...hu2...boleh la..sib bek x hujan...hu3..so...dari pagi smpai malam shooting nya..penat mmg penat..tahap pusing kepala...tp xper la...nk wat yg terbaik kan...tp tuk pengetahuan semua..peralatan tuk penggambaran ni just menggunakan DSLR Nikon D7000..tp aku sangat suka hasilnya...dalam camera 2 la...editing belom siap lg...but hopefully ok la nnt resultnya.. :)...so thanx pada yg terlibat..kepada fazrien photography, iwan mono, joe n talent dalam v.clip MERINTIH HARI Baby Tyra...
nanti aku upload gmbr2 shooting 2...tp x bnyak la..hu3...opss..aku kena kemas2..dah nk balek Kolumpo...waa....gubai ganung... :'(

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 iamzeezoe.blogspot.com