Keblinger

Keblinger

Eyoi Artistic Commercial Model Search

| Sunday 5 February 2012
Assalamualaikum sumer...rakan taulan...hye guys...watcha duin'?? Lunch already???sape da gimme ten...ngeee...ok...straight to da point..TAJUK ENTRY today...yg pasti msti ad yg tau kan??dan ada yg tatao...disini saya nk story sket perihal event ni...dan cerita penglibatan saya tuk Peraduan Eyoi Artistic Commercial Model Search

Sebenarnya...peraduan nih da mcm sebulan dah dijalankan...tp sy pending...xjoin mula2..and kena hantar gambar kat email yg create peraduan ni..iaitu Eyoi Adam...tp mcm tanak masuk..sbb rasa mcm tak layak...sbb ramai lg yg lebih layak...then atas desakan kawan2...dorang suh masok jgk....anta jer gambar2 yg ok..hmmm...antar jer la kan...just try...y not...so..dari situ la...org yg tgk gmbr kita..org LIKE...org tu akan mara k peringkat seterusnya...tp sy xd la LIKE paling banyak....sbb ada lg yg banyak...huhuhu...ini sbb saya adalah pilihan khas juri...dan ada beberapa org lagi lah...dan saya di short listed kan...*eksaited jgk sbnrnya...huhu...pastu mula lah tanggungjawab saya dalam group Eyoi Artistic Commercial Model Search nih....sbb dia xbuat terus FINALE dia...Eyoi adam telah susun bebarapa strategi...mcm adakan sesi photoshoot...catwalk..dance training...saya rasa ini suatu pendekatan yg sangat bagus yg dibuat oleh Eyoi Adam..sbb bila kita da buat sumer nih....konfiden level kita akan bertambah tinggi...

Alhamdulillah...selama 7bulan lebih sebelum FINALE....byk la cabaran dia...ada yg tarik diri...mybe tatahan dgn cabaran kot...hahahhaa....xper...sy terus kan jugak...huhu...*walaopon mula2 tanak masok kan..haha...

ok..tarikh 5 FEB la...jawapan segala2nya...event ni diadakan di De Palma Hotel Ampang Kuala Lumpur...
ramai yng hadir...dan ramai yg mmberi sokongan kepada sumer finalist....hmmm...sumer peserta bertanding hebat2 sumernya....tapi mmg rezeki menyebelahi saya..alhamdulillah...saya dinobatkan BEST MALE MODEL for Eyoi Artistic Commercial Model Search...Thanx kepada JURI mista Shaun Salim Agency Model, Top Model Edwin, dan Designer yg sponsor baju for our catwalk malam tu Kose Design...thanx a lot...

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 iamzeezoe.blogspot.com