Keblinger

Keblinger

Life of Natural

| Monday 30 January 2012
As-salam....hye guys...watcha duin??sah2 sumer dok on9 jer kan??huhu...ok then...what to do??kan..huhu...
hmmm...im still bz dengan kehidupan seharian aku yg x seberapa nih...ni aku...dah bz...mcm mane la life PM kan??tatau lah nak cakap ape kan??skunk dah hampir jam 2.30 pagi..still tak tido tido lagi...padahal esok ada kelas nih..adui.....sebabnya??sebabnya aku still xsiap2 kan lg custom album wedding abg aku..hhahaha...so..kena struggle sket buat album wedding dia...yela...after wedding 2 aku terus final exam n byk esemnt yg nak kena buat...huhu...

ok back pada tajuk entri...kesahnya...beberapa hari yg lalu..aku g melaka...Meeting katanya..hahaha...pastu cancel atas sbb2 tertentu...so..lepak2 chill2 lah kat melaka 2...so...dat day...kuar dengan dak2 photog..so..x sah la kalo xsnap gambo kan???betol tak betol tak??hehehe..aku just follow geng2 aku ni...dorang power photography...aku segan ngan dorang..sbb aku ni xd lah pandai sangat pon...siyess..suka keje dorang nih...aku just tengok jer ape yg dorang buat..hehehe..

eh...!!pehal aku nk citer sal dorang nih???haha..xd la..cuma terkagum dengan dorang sumer 2...yg aku pulak dok jauh2 wat keje aku sendiri...snap sane snap cni..dengan gambar yg x seberapa...aku jarang snap gambar daun k...gmbr bunga ke....mmg jarang sngt....tapi just suka2..nak snap gambar flora fauna katanya..ahahhahaha..sebab kebetolan lalang kat situ panjang2...*lalang ke??
so..ape lagi...snap jer lah..ehhehe

ekceli aku nk tiru pic wallpaper dasktop aku ni ha...
Cantek kan pix ni?hehhehe...sumpah aku suka...so...aku try la nk tiru..*konon la..hahahaha...
pdahal x jadi pon..hahahaha....

ni result dia....
TIRU sakan..padahal xsama pon..ahhahaha
sukasukisuka...hekhuk...

Photo by :Shutterhunter | photographix
Editing by : Shutterhunter | photographix


0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 iamzeezoe.blogspot.com