Keblinger

Keblinger

Jambu Bongkok | Photoshoot

| Saturday 10 September 2011
Hallooo again my frendss...hows ur days guys??hmmmm...im not ok...coz saya demam, selesema n pening2 lalat...donoe y...but im already take my medicine..heheh...

ok...2 minggu dekat kg...ok..mmg hell yeah...duit satu sen x bergerak..dok umah...mntak duit ngan mak jer..hahahah....makan??ditanggung halal..heheh..last day kat kg...mmbr offer kan aku tuk jadi talent dorang...means photoshoot la...simple photoshoot n cuba bermain dengan "CONCEPTUAL"
yeahhh...aku xpenah shoot "CONCEPTUAL"...sgt teruja ekceli...conceptual ni mcm kita shoot yg lari dr shoot kebiasaan...lari dari alam reality...ok..aku nk terang lebih2 pon mmg aku xreti...nnt mengarut mengaban jer aku explain...hahaha..aku pon xnk la bla bla bla bla panjang sgt...aku nk tunjuk kat korang photoshoot yg aku buat ari Khamis baru ni... :)

And...satu lagi aku nk stry...tempat yg kitrang shoot ni tersangat spooky...scary giler...
masok dalam taman rekreasi yg terbiar ni sumpah meremang bulu roma...~~~
kalo boleh aku nk drive smpai ujung jalan...tp xberani..sbb mcm xd tempt nk U-turn..
so..kitrng decide kat depan2 ni jer...
even stil scary..hahahah...
*ada yang cakap ada ANTU..ada RIMAU belang..n ada BUAYA...
aku tau pon lepas aku shoot...OMG..mmg sereeeemmm..hahaha...
tp xperla..bnda da lepas....tp aku skunk ni tengah demam...
hope xd pape...insyAllah :)
and aku ucapkan ribuan terima kasih 
pada photographer a.k.a mmber saeng geng kawan aku :
Irwan Mono n Joey Rahim
thanx guys...

| myself potrait |
Snap by : Irwan Mono and Joey Rahim
Editing : X | A xeexoe areef (me)
Location : Jambu Bongkok | Dungun





Gambar2 di atas ni lah yg photog cuba bermain
 dengan "CONCEPTUAL"
-try n error-

Gambar2 di bwh ni plak yg shoot2 biasa jer..
simple n simple lah...hekhuk...
ENJOY :)











THANX :)

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 iamzeezoe.blogspot.com