Keblinger

Keblinger

the ROOM

| Friday 12 August 2011
Salam sumer...hye..
hmmm...sy masih gak tidor lagi...sebb dok melayan
kerenah esement yg beribu ribu lemon 2..huhu...
tp bila dah bohsan tahap gaban +  tension kuasa otromen..
edit2 gambo la keje aku...*ilang tension pas edit gambo*hehehe..

hurm..ekcuali..sy mau berkongsi sal sy baru jer berpindah randah rumah...
adoii..asek pindah jer keje aku ni...huhu..tp xd la jauh sgt pon pindah nye...dekaaaaaattt jer :P

hurm...got new house..n i got new room..hmmm..eksaited gak r...
tp bila smpai umah ni...hmmm...SEPAHHHHHHHHnyeeee..!!!grrrr...
terpaksa kemassss...penat gile...dah la bulan puasa buat keje...
kelas pon aku skip..sbb penat tahap gaban kot...hahaha...
tp even pindah rumah pon..tetap HOSTEL kolej aku...
so..nk cat bilik kaler2 yg cantek menarik tertarik mmg xdapek la..ahaha...
tp aku boley deco bilik aku...yeeeeeyyy..
*feeling2 eric leong..ahhaha..

bla bla bla bla bla blaa.....
*mls nyer nk taip..ahhahah

ok...ni la rupa bilik nyer...
hmmm...tp rsnya ni sudah dikemaskan dah ni...
kalo x......haroooeemm..huhu..
*thnx muaz n kuya :)

ok..dah tgk kan kejadian sebelom berubah...
ok..tgk yg dah berubah...
tp xd la lawo sangat...org ckp sedap mata memandang...ahakzz..

tadaaaa....lawa x lawa x??ahhahaha...
*poyo je lebih nih..:D
much thanx to akim my roomate...
well done bro...at last we make it..hahaha...
n azim yg drive pegi IKEA...
n puteri sayang cuci kipass..yeaayyy..hahaha...thanx guys.. <3

ok habes..ahhaha..
kbai.. :P


0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 iamzeezoe.blogspot.com