Keblinger

Keblinger

Eyoi Artistik Commercial Model Search

| Sunday 7 August 2011
Ok aku da setat rajin nk update plak mlm ni...adoi...so..bila dah rajin...terpaksa update la..
*ok..aku sedang merepeks..hekhuk...

xd pape yg nk updating sgt pon...just nk share pic2 yg aku masuk event mcm model search..
*layak k aku jadi model??hahha...ntah la...
korang pikiaq la..hekhukk...

Aku ada masuk program Eyoi Artistik Commercial Model Search... 
haaa...tu lah nama dia...mantop kan???hehe...
aku pon xsangka..aku pon da nk masok FINAL kot..yeayyy...
mybe pas raya akan bertarung..*cewwaahh...
so...kena berusaha gigeh gigeh dan gigeh lagi ke GYMrama...hekhukk...
*angkat besi berat2...cepat ketol2..hahahah :P

So..kat cni ada beberapa ekar gambor yg dishoot oleh photografer2..
ramai gak la...yg aku ingt brader Compax's, Asrul Topaz, abg Haris..dan lain2..
*im sorry x sebut nm2 lain :P..jgn mara...bulan romadon nih..hekhuk...
scroll bwh...yeayyy...enjoy...

ok..aku suka pic ni..thnx to brader photografer :)



haaa....nih mmg nk terbang dah ni..jom2..ahakzz...


tudia..siap ada sayap2 lg..haha...
:D


P/S : 3 keping jer...xley lebih2..hahah...hekhuk...

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 iamzeezoe.blogspot.com