Keblinger

Keblinger

Johore

| Monday 4 July 2011
Assalamualaikum...
Hallluu kawan kawan blog punyer iiii...
ahahahha.


ok..guess wat..???mm..mmm...
last week aku ada pergi k jaybe..
it was my 2nd time at jay bee..
serunut... :)

heppi la sbb da byk perubahan nk compare
dengan a few years yg aku dtg dulu...
byk jalan yg tengah korek2 tampal..dan menyusahkan aku...adesss...

aku di jay bee stay umah roomate aku...Kim Rashid...
aku lak g ompek orang teman teman gue yg gue sayangi..
diantara teman teman teman saya (skema ayat)hahaha..
Arep kudus, Mimi Rahman n sweet Putri Damia.. :)

dok jaybe sangat heaven bila mama kim treat kitorang dah mcm anak raja godang..
raja godang??ape 2??ntah..aku main hentam jer..ahahah...

thanx MAMA kim Rashid...
n baba kim skali...
dorang bessssstt...
*mau pegi lagi lah..hahahah...

so...kalo dah pegi saner photoshoot la...
ala..shoot tak seberapa punn iii..biasa2 jer...
kalo sudi...scroll kat bwh ni ha....
 :)
: ni Arep kudus
Photog : me Xeexoe
Editing : me Xeexoe

: ni Mimi Rahman
Photog : Kim Rashid
Editing : me Xeexoe

: ni Kim Rashid
Photog : me Xeexoe
Editing : me Xeexoe

: ni Puteri Damia
Photog : me Xeexoe
Editing : me Xeexoe

::yeah..ni sebahgian jer yg shoot2 gedik aritu...
nk lebih lagi masuk saya punyer 
Flickr okeh :)


P/S : foine...gambar saya xd pon org nk snap..hahahhaa.... :p 

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 iamzeezoe.blogspot.com