Keblinger

Keblinger

Beribu Sesalan

| Saturday 23 July 2011
Salam..hurm..happy SUNDAY guys..
today rs mcm so cloudy...same like weather today at KL..hmmm...
woke up early in da morning..awal2 dah termenung...hurmm..donoe y..??


     Kadang2 hidup ni mmg xpernah nk sebelahi ape yg kita try untuk buat..spesely yg terbaik tuk kita la...so..dari situ kita learn how to handle it..berdikari, semangat, berdiri atas kaki sendiri..bukan nk merengek kat orang lain...tentang masalah yg menimpa..pergolakan hidop...sebanyak mane masalah yg menimpa...byk lgi masalah ketua2 negara yg nk handle masalah negara 2...so..jgn pk kita jer yg menimpa musibah...masing2 ada py pelbagai bentuk rasa dan bau masalah tu..


     Tapi...yg sebenar2 nya...dlm hidop aku jugak...i miss my old time..time with my parents sumer..
sebelom aku stay KL..mslah mmg la...tak pernah larik dari sisi hidop ni..nak tak nak..kena jugak hadapi..bercinta berkawan, berkawan dan bercinta, break single dan becinta..waste my time actually..
antara sahabat dan kawan...sahabat yg selalu betrayed me..selalu x memahami..susah..kawan yg sukar nk cari ketika susah...time senang paling ramai..itulah rutin kehidupan...


     For my parents, i love them so much..n i didnt no how to show it..words "i love u mom"...i love u dad" susah aku nk sebut...berat nk lafaz...sedangkan hati meronta nk ckp semua ni...dlm hati ni...tuhan jer tau segalanya..


     My siblings..i love u guys..even x pernah nk sebulu..u guys still my connection..even aku sudah kehilangan seorang drpd kami...perjuangan dlm meniti arah kehidupan dlm satu family harus teruskan...semakin aku dewasa..semakin aku akrab dengan family aku..THANX ALLAH...for everything..


     Lastly...da truth is..aku byk menyesal dengan ape yg aku buat...aku pernah sakiti parents aku...aku penah sakiti sahabat aku yg kini dah jadi musuh...aku penah sakiti hubungan sebagai kawan, aku pernah sakiti cinta aku..Y..?kenapa???mengapa??hmmmm..


:dan aku tau ..bukan susah nk mencipta kesempurnaan itu..penyesalan segalan perbuatan adalah titik pertama dalam mencari pengalaman..pengalaman yg belom tentu dapat menjanjikan akan suatu bahagia..tetapi pasti dapat membuat kita tersenyum dengan pengalaman yg kita lalui..



 ..Assalamualaikum..
KBAI
zeezoe

1 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 iamzeezoe.blogspot.com