Keblinger

Keblinger

Awesome Panda..!!

| Wednesday 1 June 2011

     Salam satu Malaysia..hye guys..dulu saya pernah buat entri pasai filem kungfu panda kan??ala..yg jadi giler kejap sbb tapat tgk..hahaha...kalo x kenal...da terpampang poster kat atas 2 ha...KENAL kan??giler x kenal...femes kot muvie ni...ok..saya citer dulu yang saya mmg susah nk dapatkan tiket tuk nonton filem ini..ya ampun..mmg susah nk dapatkan tiket ni tau...ari khamis tayangan mmg fullhouse..so..mmg bajet nk tgk keesokannya...hurmm..last2 jumaat pon full jgk...mmg geram habes r...xper2..sabau lg..huhu...

     So, saya decide sy nk tgk ari sabtu...pergggggghhhh...fullhouse jgk...tp x try tgk yg 3D lg..so..mntk tolong ngan Velove Shieffa..dia yg buk tix kat GSC Times Square..yeaayyy...akhirnya dapat jugak tgkkk..GSC MAXX 3D..hell yeah..da dapat tiket 2..mmg heppy tahap gaban r..hahaha..

itu dia...ramai giler kan tgk KUNGFU PANDA(KFP)..siyes ramai giler..
tgk la betapa panjang kena Q..tayangan 2.30pm
tp kul 3 baru boleh masuk..huhu..
mmg terkezut la tgk org Q
mmg kompem la org yg Q ni nk tgk KFP
sbb aku ty sorang2..ahaha..
*tp xd la sumernyer.. :P
photo by Velove Shieffa

     Ok...berbalek pada muvie ni..ekceli aku nk tgk muvie ni bukan sekadar KARTUN semata2..jika ada seorang grafik designer, animator mmg x lari dr menonton kartun2 3D ni...hmm..kawan aku plak asek ckp kat aku ni kartun..hahaha..lantak la...

     Benda yg aku nk tgk first mmg sah la grafik yg ditonjolkan dlm muvie ni...karaektor yg mantap...animation yg sangat2 awesome...dan boleh dikatakan sumernya awesome la..kalo bley nk jadi salah seorang team dlm muvie ni as texturing...wah...tggi benau angan2 tu...tp rasanya x kot...xperla..berangan pon ok per..huhu..meseg pon yg hendak disampai dlm muvie ni pon mmg smpai...ader hepi, enjoy, sedih dan of kos la Adventure..mmg tabik la...terbaik ini muvie...saya bg 5 BINTANG...thumbs up....love it...
So guys...jgn lupa nonton okeyh...terbaiiiiiiiiiiiiikkk...!!
chow...salam... :)


0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 iamzeezoe.blogspot.com