Keblinger

Keblinger

Bila tak dapat tgk muvi KUNGFU PANDA kt cinema..grrr

| Friday, 27 May 2011
    Hye guys...watcha duin??gosh...harini la hari yang paling membosan kan aku...bila aku bz...x ingat..bila xd keje sumpah borink giler...bangon lambat, mandi lmbt *opsss..hahaha...dlm bilik satu hari..grrrr...nk tengok muvie fullhouse...adesss...so...tgk muvie kat laptop ni smpai lebam...2 pon still bosan lg...on off jer laptop aku ni ha..hahaha...kebuntuan melanda...da la rs mcm puasa jer..ahaha...kalo tau mcm ni niat puasa jer td...ahakzz...

    Haaa...bila da busan ni maka berlaku la benda2 yg sememangnya busan jgk la...ahahaha...dah xd keje dok depan lptop rekod vdeo dirik sendirik...nk nyanyi lagu ziana zain xley...x sesedap sore dia..hahaha...
dan korang yg rapat dengan aku mmg tau lah aku ni suka menyanyi..*harap2 tak hujan la ptg ni aku nyanyi ni :P... ni aku nyanyi lagu menghitung hari versi zeezoe arif...ngeeee...enjoy...jgn gelak tau...nyanyi takdok gitar...dok pandai la nk main gitar.. :P

video
:hamek kau...siap berjurai2 air mata...hahahhahaha...
gigeh melalak sensorang dlm bilik.hahaha :P

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 iamzeezoe.blogspot.com