Keblinger

Keblinger

kota SINGA..

| Saturday 17 December 2011
Assalamualaikum W.B.T..
     
Hmmm...alamak..adess...lama gilerr kot gwe x update blog ni...da bersawang da...aduii...
bukan ape..bz la..siyess bz...editing, shoot, studio, rekoding, makan minum*ni dikira bz k??ahakzz..
haluuu bloggerss...*ad k yg betol2 follow aku nih kat cni??haha..
yezzaa...byk bnda maa gwe mau ceritainn...tp tayah la byk sgt citer...satu2 la..huhu..

Pesekali ak nk citer aku g Singapore bebaru nih..WOW...bandar yg cantek..i LOIKE..!!siyes lawa doe..
before dis aku da penah pegi saner..time aku umo 2tawun setengah..DAMN...mmg tatau pape la..hahah..
setelah berpuluh tahun aku kembali k kota SINGA...ceeewwaahh..hahhaa...tp siyes beb..bandar yg sgt lawo..org kat sane pon hot2 kot...perggghhh..ahakkzzz...

Gwe g sane dlm 3hari 2mlm...stay hotel Concorde..besh...hehhe..n sgt heaven..sape lg ek nk ckp..
makanan??sgt beshh...tp hati2 la...takot ada yg x halal ma...huhu..so..beware guys...sbb kt sane ramai ciner...huhu...hmmm...dah la...xnk la aku ckp panjang2..korang bukan bc pon..hahahaha...
so...kat bwh ni gwe lampirkan*skemanye ayat :P....beberapa keping gambar gwe disana...yeehuuu...

Eeehhhhhh jap..tertinggal lak...bnda yg paling penting aku nk setori...aku g USS(Universal Studio Singapore) it was my first time there..OMAGAD..!!ak xnk citer yg lain...aku nk bgtau...ni yg baru bukak kat USS 2...Transformers Ride..Pergggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...!!!!!awesome giler doe...mmg terbooiiiikk....siyesss....pengalaman yg mmg aku xkan lupa doe...sbb game ni mcm kita berada di set dlm muvie transformers 2...n kita pon turut sama berperang kat c2...tatao nk ckp aper...dr 5bintang..aku bg 100bintang tuk game nih,...hahhahhaha..AWESOME....!!!

di KLIA

Eyes of Singapore..
gayat habess.. :D

Safari Night..
sgt best kat sini :P

yeahhh...USS

USS


cool aite..? :P

makan time...
ni best gak...
char kueh tiaow dia superbest..
besar lak 2..huhu...
*jakun..sorry :P

charkuehtioaw...
terboiikk....

teliur x tgk??hahah :P
beshh...

transfomers ride

aku xkenal sape artis yg kt wall of fame nih :D

ok dah...enough..!!byk lagi gambo...
mls nk upload..xkan aku nk upload 2000keping yg aku snap 2...
mnggu depan x abes lg..hahaha...
ok...babai..tata..

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 iamzeezoe.blogspot.com