Keblinger

Keblinger

Perginya diri mu.....

| Friday 15 April 2011
Terasa diri mcm berada dalam jerat diri sendiri, itu yg aku dapat rasakan..tp aku x pernah untuk menjerat diri sendiri..aku hanya bosan dengan apa yg aku lalui..terus terang la..aku sedang dimiliki..tp adakah beliau memiliki hati aku..??hmm

Yess..i noe..aku dah buat satu kesilapan yg aku rasa diri dia xdpt terima..tp aku x pernah lari dengan apa yang aku dah lakukan..cuba tuk berterus terang..tp kemaafan itu hanya sementara..KENAPA..??WHY..??

Tapi kenapa baru sekarang nk cakap still xdapat terima..??dah berhari2 aku dok bergenang air mata..rindu ms lalu..tp aku tau sumer 2 xkan merubah sumer ni seperti sediakala..terus terang jgk aku tekan kan..kalu dah benci..cakap..jgn biarkan aku digantung tanpa tali..i have my own life..naseb baek la aku buat2 bz dengan esement, n ngan teman2 aku..

Ada pepatah mengatakan "sedangkan nabi ampunkan umatnya"..tp ntah..mybe aku ni jahat sangat kot..pliss forgive me..i still need u in my life..org yg pernah menceriakan hidop aku yg sangat kosong rasanya sekarang..hari2 aku bangun dari tidur aku mengharapkan text appear kat fon aku " Morning"...tp sumer 2 hanya la mainan mimpi aku sj skrang, apatah lagi sebelom tidur teringin di ulit dengan wish "Gudnite"..but then smpai aku tertido without sweet dreams..semuanya mimpi kosong, angan2 kosong..yg x mungkin aku kecapi semula..

Sorry la.aku tau kau x selesa akan apa yg aku luahkan ni...tp aku dah tatau nk luah dengan cara yg bagaimana..but i do LOVE u..pliss forgive me..n i stiil NEED you..

P/S ; mengharapkan keajaiban akan berlaku..(!_!)






2 comments:

{ muas } at: 15 April 2011 at 22:55 said...

Pestime membaca luahan perasaan jo.hehe.not bad. Be tough ya..

{ Unknown } at: 13 June 2012 at 12:52 said...

saya sangat suka entry ni.susah nk jumpa pengakuan jujur seorang lelaki macam ni.rupanya sama saja ape yang dilalui lelaki dgan perempuan.perempuan pun sama,selalu mengharapkan keajaiban setiap kali bangun n tersedar dari tidur.tapi sayangsmua tu hanya khayalan.

Post a Comment

 

Copyright © 2010 iamzeezoe.blogspot.com