Keblinger

Keblinger

Colour of Creatures

| Saturday 19 March 2011
As-Salam...
salam guys..HAPPY SUNDAY.. :)..its been a few days aku da x update ini blog..ngadap lappy..tp buat editing n esement..no time nk berceloteh..tapi sangap jgk nk menaip dalam ni...hu3..

Bukan apa..aku nk kongsi cerita yg semalam aku ada photoshoot dengan COMPAX's PHOTOGRAPHY..i luv them so much..kerja yg sangat PRO..
     Semalam aku sampai kat lokasi dalam kul 12 seperti yang dijanjikan..tapi organizer otw..iaitu PAKWE n the geng la..ok...semuanya da sampai..PHOTOG sangat la ramai dengan equipmnt yg sangat lengkap..teruja n jeles gak la tgk dorang..hu3..dalam 1 lebih kitang setat mekap...n around 3 oclok..kitrang stat shoot..lokasi nya RUMAH TERBIAR kt TITIWANGSA..ala..tepi ISTANA BUDAYA..
papepon pon PHOTOSHOOT ni sangat best even penat n paling PENTING..aku LAPAR..sbb x makan..satu hari sampai kul 8 pm lebih..aahahahha...
*malas da menaip..muahahah..

kat sini ada kepingan gambar aku time shoot 2..
ENJOY

LAWA n GEMPAQ..hehehe..luv it..
model seramai 7 orang kalau x silap..
masing2 ada tema dan kaler dorang..
dan aku plak kaler PINK..
i hate pink so much..
but its really suit ngan aku..
*errrkk??
hahaha...
tp ni adalah cubaan aku tuk pakai PINK..
ok la..ahakzz...
thanx kepada CREW PHOTOGRAPHER
COMPAX's 
PAKWE
CREW2
.......................................................................

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 iamzeezoe.blogspot.com